Badania marketingowe dotyczące produktu B 08

W tym artykule omówione zostaną metody marketingowe stosowane przy badaniach produktowych. Skuteczne zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie wymaga zdobywania rzetelnych informacji dotyczących produktów nowych oraz znajdujących się w obrocie. Prezentowane przez autorkę badania marketingowe umożliwiają zarówno ograniczanie podejmowania błędnych decyzji marketingowych, identyfikację właściwości produktów oferowanych przez firmę i jej otoczenie konkurencyjne, jak i rozpoznanie oczekiwań klientów względem cech, jakości, marki bądź samego opakowania produktu. Artykuł stanowi prezentację znaczenia i użyteczności badań marketingowych produktów powszechnie stosowanych przez przedsiębiorstwa polskie i zagraniczne. W haśle:

  • Badania marketingowe dotyczące nowego produktu
  • Badania marketingowe dotyczące istniejącego produktu
  • „Dom jakości” – badanie informacji marketingowych i technicznych
  • Rynkowy cykl życia produktu
  • Badania dotyczące marki i opakowania produktu
  • Pozycjonowanie produktu

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji ISO w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji ISO w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ