Badania marketingowe dotyczące produktu B 08
W tym artykule omówione zostaną metody marketingowe stosowane przy badaniach produktowych. Skuteczne zarządzanie produktem w przedsiębiorstwie wymaga zdobywania rzetelnych informacji dotyczących produktów nowych oraz znajdujących się w obrocie. Prezentowane przez autorkę badania marketingowe umożliwiają zarówno ograniczanie podejmowania błędnych decyzji marketingowych, identyfikację właściwości produktów oferowanych przez firmę i jej otoczenie konkurencyjne, jak i rozpoznanie oczekiwań klientów względem cech, jakości, marki bądź samego opakowania produktu. Artykuł stanowi prezentację znaczenia i użyteczności badań marketingowych produktów powszechnie stosowanych przez przedsiębiorstwa polskie i zagraniczne. W haśle:
- Badania marketingowe dotyczące nowego produktu
- Badania marketingowe dotyczące istniejącego produktu
- „Dom jakości” – badanie informacji marketingowych i technicznych
- Rynkowy cykl życia produktu
- Badania dotyczące marki i opakowania produktu
- Pozycjonowanie produktu
Zostań subskrybentem publikacji ISO w praktyce