Kompetencje, predyspozycje i działania pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością  K 21

Pełnomocnik ds. SZJ sprawuje nadzór nad Systemem Zarządzania Jakością w organizacji, odpowiada za realizację polityki jakości. Od niego zależy w dużej mierze przydatność wdrożonego systemu – jego skuteczność, efektywność oraz rozwój zapewniający ciągłe doskonalenie organizacji. Pełnomocnik ds. SZJ powinien być nie tylko przedstawicielem najwyższego kierownictwa znającym organizację oraz podstawowe wymagania ISO 9001. Jego kompetencje powinny mieć także charakter interdyscyplinarny, obejmujący zagadnienia związane z zarządzaniem procesami, zarządzaniem ludźmi, rozwiązywaniem problemów, komunikacją i współpracą z otoczeniem oraz analizą danych. W haśle:

  • Powoływanie pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością
  • Kompetencje, cechy i predyspozycje pełnomocnika ds. SZJ
  • Wpływ kompetencji interpersonalnych na działania pełnomocnika w obszarze Systemu Zarządzania Jakością

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji ISO w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji ISO w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ