Ustanowienia systemu zarządzania jakością, a koszty przygotowania organizacji U 11
O tym, że system zarządzania jakością jest niepowtarzalny, jak niepowtarzalne jest każde przedsiębiorstwo, wiemy wszyscy. Stanowi on o dodatkowej wartości przedsiębiorstwa, niejednokrotnie wyższej niż zapisano w księgach – szczególnie wtedy, gdy pokonane zostały bariery w opracowywaniu dokumentów dotyczących jakości i przygotowaniu kadr. Bo dobrą praktyką jest opracowywanie systemu przez pracowników organizacji korzystających z niezbędnych usług konsultanta. To oni wtedy powodują, że nie mnożą się ponad miarę w przedsiębiorstwie dokumenty systemowe, a przedstawiane argumenty wyrażane są w uniwersalnym języku – pieniądzu. Z tego hasła dowiesz się:
- Po co identyfikować i mierzyć koszty jakości w systemie zarządzania jakością
- Jakie są koszty i korzyści z posiadania dokumentacji systemowej
- Jakie są koszty osobowe
Zostań subskrybentem publikacji ISO w praktyce