Standardy i ich pomiar a jakość usług w służbie zdrowia  S 28

Standardy stanowią podstawę zarządzania jakością – pozwalają ustalić wzór, którego należy się trzymać, realizując poszczególne funkcje czy procesy w organizacji, a następnie weryfikować, w jaki sposób rzeczywistość pokrywa się z owym wzorem lub też od niego odbiega. Czy podobne podejście może znaleźć zastosowanie w przypadku usług medycznych? Kwestia ta zostanie omówiona w tym artykule. W haśle:

  • Identyfikacja ważnych kryteriów jakości w służbie zdrowia
  • Jakość z punktu widzenia pacjentów
  • Standardy w jakości usług zdrowotnych
  • Monitorowanie poziomu jakości usług w służbie zdrowia
  • Ocena standardów usług medycznych
  • Poprawianie standardów, poprawianie jakości w służbie zdrowia

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji ISO w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji ISO w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ