Czy brak prawidłowej weryfikacji podpisu jest podstawą do odrzucenia oferty

Co zrobić w sytuacji, gdy wykonawca opatrzył swoją ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, który jednak nie dał się zweryfikować w programach użytych przez zamawiającego? Czy podmiot zamawiający zobowiązany jest podjąć próbę ustalenia przyczyn braku weryfikacji podpisu? Czy można uznać, że wykonawca złożył poprawny podpis elektroniczny, który przechodzi pozytywnie przez pogłębioną weryfikację dokonaną przez dostawcę usługi? Czy w takiej sytuacji uzasadnione będzie odrzucenie oferty? Sprawdź, jakie sugestie zawarł w podobnej sprawie skład orzekający Krajowej Izby Odwoławczej.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji ISO w praktyce
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji ISO w praktyce

ZOBACZ OFERTĘ