Rola mediów społecznościowych w poszukiwaniu i pozyskiwaniu talentów 

Nowoczesne organizacje przekształciły sposób swojego działania;  z tradycyjnych, czasochłonnych i nudnych operacji manualnych w cyfrowo połączone i usprawnione sieci. Najnowszym elementem tego procesu digitalizacji jest włączenie mediów społecznościowych do różnych obszarów działalności, takich jak marketing, reklama, komunikacja. Szczególnie w obszarze HR media społecznościowe zyskują na popularności od początku XXI wieku. 

ISO i zarządzanie zasobami ludzkimi

ISO 30405:2016 zawiera wskazówki, jak przyciągać, pozyskiwać, oceniać i rekrutować ludzi. Koncentruje się na kluczowych procesach i praktykach. SO 30405:2016 może być stosowana przez każdą organizację, niezależnie od jej typu i wielkości.

Przykładowa informacja o cyberataku kierowana do osób poszkodowanych

Naruszenie ochrony danych osobowych, które może powodować wysokie ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych, wymaga od administratora danych osobowych dokonania – bez zbędnej zwłoki – zawiadomienia osób, których dane dotyczą, o incydencie. Zawiadomienie powinno nie tylko odpowiadać wymogom sformułowanym w art. 34 RODO, ale również musi zachować zgodność z zasadą przejrzystości.

Kompetencje przyszłości – poznaj 10 najważniejszych

Według raportu „Przyszłość zatrudnienia” Światowego Forum Ekonomicznego opublikowanego pod koniec 2020 roku, połowa wszystkich pracowników na świecie będzie musiała się przekwalifikować już do 2025 r.  Pandemia COVID-19 wpłynęła na każdy aspekt naszego życia, nie pozostanie bez konsekwencji dla rynku pracy. Raport stwierdza, że do 2025 r. pracownicy staną w obliczu dwóch poważnych zakłóceń: utraty miejsc pracy z powodu zwiększonej automatyzacji oraz skutków gospodarczych kryzysu, którego wciąż doświadczamy.